Секція 4

​Інформатизація освіти та інформаційний освітній простір: управлінський та науково-методичний аспекти 

модератор: Савін В.В., професор, д.ф-м.н.

Информатизация образования и информационное образовательное пространство: управленческий и научно-методический аспекты
_____________________________________________________________________________
Доповіді:

ПІП учасника Доповідь ФИО участника Доклад
Воронкін О.С., викладач Кафедри музичного мистецтва естради Луганської державної академії культури і мистецтв Тези: "Масштабні проекти з реалізації глобальної відкритої освітньої парадигми" Воронкин А.С., преподаватель Кафедры музыкального искусства эстрады Луганской государственной академии культуры и искусств. Тезисы "Масштабные проекты по реализации глобальной открытой образовательной парадигмы"
Застело А.О., Класичний приватний університет Тези "Психологічна безпека в просторі дистанційної освіти" Застело А.А., Классический приватный университет Тезисы "Психологическая безопасность в пространстве дистанционного образования"
Кобзарєва Т.Е., вчитель інформатики Стаття "Ергономічність колективного інформаційного простору навчального закладу як фактор ефективності внурішкільного контролю та спосіб зворотного зв'язку в управлінській діяльності" Кобзарева Т.Э., учитель информатики Статья "Эргономичность коллективного информационного пространства учебного заведения как фактор эффективности внуришкильного контроля и способ обратной связи в управленческой деятельности"
Яцишин А.В., Україна, м.Київ, Інститут інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України Стаття "Інформатизація начального процесу на основі технологій відкритої освіти" Яцишин А.В., Украина, г.Киев, Институт информационных технологий и средств обучения АПН Украины Статья "Информатизация учебного процесса на основе технологий открытого образования"
Кудінов М.В., Україна, Бердянський державний педагогічний університет Тези "Сумісне застосування середовищ дистанційного навчання та хмарних сервісів" Кудинов Н.В., Украина, Бердянский государственный педагогический университет Тезисы "Совместное применение среды дистанционного обучения и облачных сервисов"



___________________________________________________________
Воронкін О.С., викладач Кафедри музичного мистецтва естради Луганської державної академії культури і мистецтв. Масштабні проекти з реалізації глобальної відкритої освітньої парадигми


Кудінов М.В., Україна, Бердянський державний педагогічний університет. Сумісне застосування середовищ дистанційного навчання та хмарних сервісів

13 комментариев:

  1. Здравствуйте.

    Как принять участие с докладом (информацией) по СДО "Классная Оценка"?

    С уважением,
    Зайцев Виталий Егориевич,
    Проект "Классная Оценка",
    ХАИ

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. Добрий день! Свою доповідь ви можете надіслати на електронну адресу Кафедри інформатики та інформаційних технологій.

      Удалить
  2. Для створення інформаційного освітнього простору в управлінській та науково-методичній діяльності закладу необхідно відпрацювати використання програмного комп'ютерного комплексу, до якого повинні входити як комп'ютеризовані задачі, які використовуються в процесі управління всією соціально-педагогічною системою в навчальному закладі, так і ті, які систематизують, автоматизують і роблять ефективнішою найбільш трудомістку циклічну діяльність учасників управління навчальним закладом. Всі ці програми будуть спрямовані на розробку науково-методичних основ сучасної системи сбору, зберігання, транспортування даних про роботу закладу, аналіз статистичних даних та інформації про якість освіти в навчальному закладі.
    м.Мелітополь, Мелітопольська гімназія №19

    ОтветитьУдалить
  3. Застосування у навчальному процесі новітніх інформаційно-комунікативних технологій дає змогу вчителям обмінюватися передовим педагогічним досвідом,адміністрації ефективно організовувати навчально- виховний процес та підвищувати якісь освіти. Але на даний час запровадження технології відкритої освіти не набуло достатнього розуміння та практичного застосування серед вчителів. По-перше, вчителі мало обізнані з цього питання. По-друге, ми не маємо підручників та посібників, методичних матеріалів у цифровому форматі. Хоча ідея цікава та необхідна.
    м.Мелітополь, ЗОШ №6

    ОтветитьУдалить
  4. Понятие "информационная образовательная среда" - актуальное понятие современного образования. Трудно переоценить значение современных информационных технологий во всех сферах жизни школы. Но в практической преподавательской работе, к сожалению, многие учителя, владея простейшими навыками работы на компьютере, пока используют компьютер в очень ограниченных пределах. Несмотря на различные проблемы, главная - сам учитель, которому и могут помочь материалы данной конференции. Спасибо. Подгорная П.В.

    ОтветитьУдалить
  5. очень информативно лаконично четко

    ОтветитьУдалить
  6. Статья познавательна, спасибо автору.

    ОтветитьУдалить
  7. This article on it-technologies was very important for us. This item has been studied by many prominent scientists, but your dwelling upon - is outstanding. I love you, thank you very much.

    ОтветитьУдалить
  8. Статья носит проблемный характер. Научно мотивирована. Выводы представляют методический интерес. Целесообразно расширить содержание раздела о пунктах реформирования средней школы в Украине.

    ОтветитьУдалить
  9. Использование информационных технологий в учебно-воспитательном процессе является инновационным, полезным, но требующим дополнительных затрат для осуществления на практике - в школах, во всех классах. Также достаточной компьютерной грамотности учащихся, родителей.

    ОтветитьУдалить
  10. Сегодня компьютерная грамотность учащихся, родителей, учителей достаточна для создания единого пространства, использования ИКТ в учебном процессе.... Но нет мотивации в необходимости этого, проще пенять на плохую технику в школе, у себя дома, и сидеть ночи на пролёт за играми или в социальных сетях. Общество будущих пользователей единого пространства аморфно.. А вот что делать и как делать это вопросы злободневные сейчас, когда можем потеряться во времени все субъекты учебного процесса, так как далеки наши цели друг от друга. А без взаимодействия всех звеньев-субъектов учебного процесса мы не будем идти вперед.

    ОтветитьУдалить
  11. Согласен простор нужен, но идти к этому очень долго придется, а главное после нужна будет ещё и систематизация

    ОтветитьУдалить

  12. Учні 10 класу нашої школи два роки поспіль вивчають курс за вибором "Основи компьютерної безпеки", але бажано починати вивчати такі курси значно раніше. Підкажіть, будь ласка, чи є програми для учнів 3-9 класів з питань психологічної безпеки ,такі, які б відповідали вимогам сьогодення. Мелітополь ЗОШ №22 Клименко А.С.

    ОтветитьУдалить

Примечание. Отправлять комментарии могут только участники этого блога.